środa, 7 maja 2014

Tru Tró - Czyli ból dupy co do Punków i reszty brudnej rodziny hipstero-bogaczy.

Kinder punk ? Kinder Metal? Kinder Rasta? Wtf?

Kiedyś wielokrotnie używałem słów "ale z Ciebie kinder" albo "o typowa kinderówa". Chciałem oczywiście pokazać , że jestem bardziej tru(tak też przesto przechodziłem ale miałem wtedy 16 nie 18 lat i tak , wiek ma pierdolone znaczenie)  punkiem niż wszyscy z moi znajomi. Jak jest teraz? Noszę irokeza , glany od czasu do czasu i tyle. Nie czuję potrzeby uzewnętrzniania swojej ideologi , chociaż się jej nie wstydzę i pytany zawsze odpowiem że jestem anarchistą. Niekiedy łyknę wina , sporadycznie bo przestało smakować. Co ze mnie za punk? To nie tru...przepraszam...

Dobra , ale na cholerę to piszesz?

A piszę to słowem wstępu , do tematu który działa mi na nerwy jak żaden inny - Super Tró ekstra heavy punk.

Wtf?

No właśnie. zacznijmy od tego co  to jest punk? To pieprzony anarchista który ma własny charakterek i przekonania. Nazwanie kogoś "brudasem" , tylko w ściśle zamkniętym gronie było tolerowane , jeśli mówiła to osoba postronna mogła zarobić butelką po jabolu w potylice. Skąd wiem? znam kilku punków lat 90 którzy nie zdążyli zapieprzyć się kompotem..nie, nie takim od babci.

  Teraz każdy kto nosi glany , a w szafie ma czarne ciuchy jest brudasem. Słuchasz mety , albo innego super mega znanego zespołu ? - jesteś brudasem.
Masz kolczyki? jesteś brudasem. Pijesz wino, po mimo tego że masz kasę na dobre whisky? Jesteś SUPER BRUDASEM.

Słuchanie "mocniejszej"(nie mam zielonego pojęcia co to znaczy)muzyki jest oznaką wybicia się po za pop kulturę. Szkoda że to wybicie się kończy się na fejsbuku , albo chwaleniu się czego to nie słuchasz wśród znajomych.

Powraca era punku. To racja. Powraca era metali. Racja. Powraca każda era. Szkoda tylko że ludzie który tworzyli te piękne subkultury , widząc bachory wypisujące jakie to one nie są na fejsie , robiące sobie słit focie (oczywiście z black mejkapem albo w sklepie z sportowymi butami) , i przeżywające jakie to anarchistyczne życie prowadzą (oczywiście po lekcjach i nie w domu, a i sąsiedzi nie moga nic widzieć) wzięłyby żyletki , poleciały po kablach. Oczywiście w rytm kotek pije Mleko.

Tak Grom ma ból dupy.

Są oczywiście ludzie których szanuje i są przykładem esencji ideologii którym hołdują.
Ale i tak  wszędzie są już gimby , wszyscy mają depresje i ćpają mocne narkotyki(acodin)i są takie super tró robiąc sobie z twarzy gówno albo tablicę korkową , wrzucając to na instagrama i zbierając probsy. . Świat przegrał  , inwazje pustaków uważam za (niestety) udaną. Ale ludzie myślący... jest was mało bo mało.. ale HELP ME błagam.

Jeśli nie wiesz o czym pisze , to może Nergal w swojej biografii wyjaśni Ci , dlaczego czasem jest lepiej ubrać dobre , wygodne buty a nie stare spocone glany.


<3<3!!! Ból Dupy<3<3!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz