środa, 7 maja 2014

Hera Koka Hasz - YouTube zabija

Miałem pisać o telefonie zaufanie , i o blogach inny niż mój ( na co dobra znajoma już zwróciła uwagę :) ) 


A więc.Grom,nigdy nie zaczyna się od "a więc". A więc. FUCK! I teraz facebook zarejestruje link do bloga jako "pozorny niebezpieczny" FUCK! 

Ale do rzeczy. No już.

Przez przypadek , wielki przypadek przeczytałem wywiad z Karoliną Czarnecką. Pewnie mało kto wie kim ona jest , ale każdy (lub prawie każdy) zna jej repertuar z PPA "Koka hera hasz LSD" , w końcu pykło 5 milionów wyświetleń na youtube ( a to dużo więcej niż Hemp Gru Dill Gang czy dla ludzi ambitniejszych Polimaty[dobry vloger z yt] ). Odpowiedzi i pytania nie urzekły mnie za bardzo. Standardowy szybki dialog z kimś kto na moment staje się sławny.  Właśnie - na moment?

Karolina , z tego co wiem jest studentką,albo absolwentką szkoły aktorskiej i ma , albo będzie miała dwa dyplomy:aktorsko-lalkarski i aktorski. 

Dlaczego o tym piszę? 

Zastanawiam się czy , jest to właśnie moment, w którym ta dziewczyna zaistnieje na deskach Teatru Narodowego, lub dostanie angaż w jakiejś sztuce, która w całości przekroczy liczbę odbiorców, którą właśnie przekroczyła na yt. 5 milionów. Piękna cyfra.
I właśnie przez to że zaistniała z repertuarem który przykuł uwagę , (bo był prosty jak budowa cepa i każdy debil ją zapamiętał,dodatkowo występuje w refrenie kilka narkotyków które każdy brał , ale mało kto je widział na oczy , komizm sytuacji i co mało istotne spolszczony cover [The Tiger Lillies- , tak to nie jest jej piosenka tylko tych wyżej]) nie osiągnie nic więcej. 
Pół żartem pół serio , ja na jej miejscu zaskarżył bym wszystkich oglądających i sam youtube o zniszczenia kariery autorskiej zaraz po debiucie. Od teraz każdy będzie mówił o niej , jako tej która śpiewała to "HERA koka coś tam coś tam.." ma łatkę której się już nie pozbędzie.Nie ważne czy zagra lepiej niż cała obsada "Chłopów" razem wzięta.  NIE I KONIEC. 
Jak się z tym czujesz? Zabiłeś młody talent. Morderca. Fuck , też ją zabiłem. Trudno.


Kolejną rzeczą oprócz zbluzgania was , kochani internauci ( nie czytelników nie tykam, czytelników szanuje)
o której chce pisać jest to że, przypuszczam że Karolina zarobiła mało na samym występie. Mało w porównaniu z ludźmi którzy wrzucili ten filmik na yt , czy ludziach którzy założyli tysiące fanpejdżów(celowo to tak napisałem :D ) które później przerobione zostaną w darmowe esemesy i te de. Proszę was tylko o to , żebyście uważnie rozdawali lajki  i nie dali zarabiać ludziom którzy są pasożytami i niczego sami nie są wstanie "wyprodukować". Nic więcej. Albo dajcie im zarabiać. To wasza broszka :) 

Nie chce , komentować, krytykować etc. wykonania tej piosenki czy zachowania scenicznego. Mi się tam nie podoba absolutnie nic, bo jestem dziwakiem. Po za tym , wy - internauci, hejterzy zrobiliście to już za mnie i to masowo.


A , no i ta piosenka nie zachęca do ćpania i tak dalej. Pozdrawiam osoby myślące , osoby nie myślące proszę o KRS , wspomogę was 1% podatku , jeśli już będę pracował :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz